niedziela, 8 lutego 2015

10 rzeczy, w które wierzę "bez pudła"

Potrzebna Ci pomoc w chwili zwątpienia?




Ćwiczenie: 10 rzeczy, w które wierzę "bez pudła"
Jeśli przeżywasz chwile apatii, na początek przypomnij sobie te rzeczy, w które wierzysz "bez pudła", bez zastrzeżeń. Są rzeczy niezachwiane na tej planecie. One pozwolą Ci znowu ruszyć w drogę!


Ja osobiście wierzę:

że każdy ma jakiś wyjątkowy talent, każdy!
że jestem stąd
jak mi coś nie pasuje, to muszę szukać dalej

tylko ten, który nic nie robi, nie popełnia błędów
że wszystko przemija
w teorię socjobiologiczną i ewolucję, której prawa naprawdę wiele tłumaczą
w moje dzieci
w pomoc ludzką
że mam szczęście
że przebywanie na świeżym powietrzu pomaga
w czytanie

oraz
że wszystko jest trudne nim stanie się proste.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane.