środa, 4 listopada 2015

Content marketing jest skuteczny. Czego możesz nauczyć się od najlepszych?

Content marketing stał się modny. Jego skala rośnie także w promocji małych firm oraz usług w wolnych zawodach. Dlaczego? Bo okazał się skuteczny.

Czego możesz nauczyć się od najlepszych Content Marketerów?

Barry Feldman i Andy Crestodina raportują na koniec 2015 roku:

  • Według HubSpot marketingowcy, którzy postawili na blogowanie mają 13 razy więcej szans na osiągnięcie zwrotu z inwestycji (ROI).
  • Firmy B2B, które mają efektywne blogi produkują 67% więcej leadów. (Lead sprzedażowy - konsument, jednostka lub firma, która jest potencjalnie zainteresowana danym produktem bądź usługą. W marketingu internetowym leadem sprzedażowym staje się osoba, która pozostawiła na stronie internetowej danej firmy swoje dane kontaktowe lub z którą firma skontaktowała się w dowolny inny sposób.) 
  • Według Demand Metric 59 % specjalistów marketingu B2B uważa blogowanie za najbardziej cenny obecnie kanał dotarcia do klientów.
A teraz inforgrafika z podsumowaniem raportu. Dzięki uprzejmości http://www.copyblogger.com/



Like this infographic? Get content marketing advice that works from Copyblogger.


Wnioski, które zwróciły moją uwagę:
- powstał nowy zawód Content Marketing Officer. Ja sama nim jestem. Prowadzę Content Marketing dla 3 instytucji :)
-  w tym binesie na równi liczą się jakościowe treści (odzwierciedlone w ilości pracy i czasu  włożonego w pisanie, w długości tekstów, w opracowaniu graficznym), co ilościowe wskaźniki (np. regularność, częstotliwość postów, powtarzalność słów kluczowych).

Czyli od dobrych, efektywnych blogerów każdy przedsiębiorca może przejąć receptę na sukces i wdrożyć ją u siebie, choaciażby miało to oznaczać inną skalę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane.