Czego możesz nauczyć się od najlepszych Content Marketerów?
Barry Feldman i Andy Crestodina raportują na koniec 2015 roku:
- Według HubSpot marketingowcy, którzy postawili na blogowanie mają 13 razy więcej szans na osiągnięcie zwrotu z inwestycji (ROI).
- Firmy B2B, które mają efektywne blogi produkują 67% więcej leadów. (Lead sprzedażowy - konsument, jednostka lub firma, która jest potencjalnie zainteresowana danym produktem bądź usługą. W marketingu internetowym leadem sprzedażowym staje się osoba, która pozostawiła na stronie internetowej danej firmy swoje dane kontaktowe lub z którą firma skontaktowała się w dowolny inny sposób.)
- Według Demand Metric 59 % specjalistów marketingu B2B uważa blogowanie za najbardziej cenny obecnie kanał dotarcia do klientów.
A teraz inforgrafika z podsumowaniem raportu. Dzięki uprzejmości http://www.copyblogger.com/
Like this infographic? Get content marketing advice that works from Copyblogger.
Wnioski, które zwróciły moją uwagę:
- powstał nowy zawód Content Marketing Officer. Ja sama nim jestem. Prowadzę Content Marketing dla 3 instytucji :)
- w tym binesie na równi liczą się jakościowe treści (odzwierciedlone w ilości pracy i czasu włożonego w pisanie, w długości tekstów, w opracowaniu graficznym), co ilościowe wskaźniki (np. regularność, częstotliwość postów, powtarzalność słów kluczowych).
Czyli od dobrych, efektywnych blogerów każdy przedsiębiorca może przejąć receptę na sukces i wdrożyć ją u siebie, choaciażby miało to oznaczać inną skalę...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze są moderowane.